Bizon support

We zijn iedere dag bereikbaar voor technische en functionele support!

Het team van Bizon Support staat elke dag voor je klaar om al je vragen over de financiële software van Bizon te beantwoorden.

Wat maakt Bizon Support bijzonder:

  • Bizon denkt mee met jouw organisatie: onze support, kennisdeling en persoonlijke contact zijn tot in de puntjes geregeld.
  • Bij Bizon staat de klant centraal: we zijn iedere dag bereikbaar.
  • Wij begrijpen hoe jouw financiële administratie werkt: we zorgen dat onze software altijd up-to-date, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is.
  • Als het nodig is, kijken we – eventueel op afstand – met je mee om jouw probleem op te lossen.

Teamviewer

Wij kijken graag even met je mee – op afstand weliswaar. Klik op onderstaande knop om teamviewer te downloaden en daarna te starten.

Start Teamviewer

“Ik ben erg tevreden over de helpdesk van Bizon. Als er een probleem optreedt, kun je altijd bij Bizon terecht. Bij updates van het systeem ontvang ik advies en ondersteuning van Bizon, erg behulpzaam!”

  • Frank de Nijs
  • Financieel Manager bij FEBO
Bekijk de case van FEBO

“Als we een vraag voor de helpdesk hebben, krijgen we vaak dezelfde dag nog een antwoord. Contact verloopt via mail of telefoon.”

  • José Verhoef
  • Directeur van SBB Zomerland
Bekijk de case van SBB zomerland

“De helpdesk van Bizon Software is uniek. Ik denk dat weinig andere bedrijven eenzelfde service leveren!”

  • Bas van Campenhout
  • Hoofd Financiële Administratie bij SGE
Bekijk de case van SGE
icon