Terugblik Klantendag 2022

  • Geplaatst op 19 oktober 2022
  • Door : Theo van Mol | Directeur

Op donderdag 22 september vond de Klantendag plaats op Buitenplaats Amerongen. We blikken hier graag samen op terug.

Samenwerken, samen groeien

De Klantendag stond in het teken van samenwerken & samen groeien. Dit thema liep als een rode draad door het programma. Waar mogelijk hebben we met onze klanten de verbinding opgezocht en mogelijkheden bekeken voor het versterken van de samenwerking. Met de workshop complimenten geven zochten we zelfs de grenzen op, ook veel van onze collega’s zijn hierbij uit hun comfort zone gestapt.

Inhoudelijk

Naast de verschillende mogelijkheden om onze samenwerking met jullie te versterken kwamen (product)ontwikkelingen en trends in de verschillende presentaties aanbod. We zetten er kort nog een paar voor je op een rij:

  • applicaties op afstand, hosting
  • samenwerken op afstand, remote consultancy
  • inzet dashboard, integraties, verregaande digitalisering
  • samenwerken met banken; bankkoppelingen
  • samenwerken met ketenpartners
  • samenwerken met cliënten; MobiBon en Bizon app uitbreidingen
  • uitgebreide KEI koppeling
  • e-facturatie
  • declaraties

Wil je hier meer over weten naar aanleiding van de Klantendag 2022 of juist omdat je er niet bij kon zijn? Laat het dan weten aan je consultant of neem contact op met Ruud Stijnen, Adviseur Bewindvoerders of Frank van Lieshout, Adviseur Zorg & Retail.

Bedankt voor alle input en positieve reacties

We zijn heel blij met alle input die we hebben mogen ontvangen tijdens de verschillende sessies! We gaan alle input inventariseren en de betreffende productmanager komt hierover bij je op terug. Gezien het aantal positieve reacties achteraf, hopen we jullie allemaal volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen.

icon